نرگس مست

 

چی بگم از کجا بگم؟دردمو با کیا بگم

 

بهتره که دم نزنم حرفی از عشقم نزنم

 

از عشقی که گم شد و رفت

 

عاشق مردم شد و رفت

 

عشقی که بی فروغ نبود برای من دروغ نبود

 

بغض نشسته تو گلوم وقتی نشستی روبروم

 

من از خودم چرا بگم باید از اون چشا بگم

 

خیره تو چشم مست تو دست میدم به دست تو

 

دل از زمونه میکنم حرف دلم رو میزنم

 

چه حالتی داره چشات نرگس بیماره چشات

 

چشم تو خوابم میکنه مست و خرابم میکنه

 

وقتی نشستی رو به من از عاشقی بگو به من

 

بزار چشات دل ببره اینطوری باشه بهتره

 

چشات اگه پس نزنن چشمای سر سپردمو

 

می شه فراموش کنم خاطره های مردمو

sasan_ra2020@yahoo.com

www.sasansms.blogfa.com